Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Chytrá Horákyně: “Kampani u ČSSD vládne selfie. Jedná se jen o nataženou ruku”

Redakce MAM3. 10. 20169. 7. 2019

Volební billboardy ČSSD jsou postaveny na populární myšlence selfie. Když pomineme, že zároveň s nimi jede na úplně stejném nápadu postavená billboardová kampaň Vodafonu, jedná se o zajímavou snahu, jak zlidštit tradičně kožené politiky.

Přesto se mi na exekuci zdálo cosi divného. Když jsem si prohlížel třetí billboard, došlo mi, kde je ten problém. Pokud totiž fotíte skutečné selfie, všechny osoby na fotce se dívají do čočky mobilu. Kampaň sociálních demokratů se oproti tomu skládá ze skupinky osob, které se dívají rovně dopředu, i když vlevo na billboardu má některý z kandidátů vystrčenou ruku a v ní drží pomyslný mobil. Výsledkem je rozpačitý dojem z montáže, která zamýšlený koncept upřímnosti značně stírá.

Na druhou stranu – pořád lepší, než kdyby krajní kandidát zdvihal namísto levé ruky pravici.

×

Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

Starší článek

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více