Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Čechy láká hlavně Evropa

Redakce MAM3. 10. 20169. 7. 2019

Čas dovolených pomalu uplynul, tak se dnes podíváme do budoucnosti a tam, kam česká on-line populace plánuje na dovolenou vyrazit v příštích letech. Pro zjednodušení jsme se soustředili na rozsáhlejší oblasti, které jsme poté sloučili do kontinentů. Zatímco v posledních třech letech byli na zahraniční dovolené dvě třetiny respondentů, v příštích třech letech plánují dovolenou v zahraničí tři čtvrtiny respondentů. Nicméně více než polovina se na tuto dovolenou nechystá mimo Evropu. Takto to platí víceméně pro všechny cílové skupiny. Pouze respondenti do 24 let a ti mezi 55 a 60 lety se více chystají mimo Evropu. Naopak u věkové skupiny mezi 25 a 34 lety se mimo Evropu chystá nejméně lidí, jen čtyři z deseti. Z mimoevropských destinací nejvíce láká dovolená v Asii a Americe, přičemž mladší preferují o něco více Ameriku než Asii. Co se týká destinací v Asii, velký zájem je mezi respondenty o cestu do Thajska, na Filipíny a na Srí Lanku. Na americkém kontinentě respondenty lákají mimo jiné Kuba či Mexiko.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

Starší článek

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více