Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Apple vládne, Nokii si pamatujeme

Redakce MAM31. 10. 20169. 7. 2019

V dnešním článku se podíváme na kategorii elektroniky a IT. Jaké značky elektroniky, mobilních telefonů a dalších “gadgetů” jsou pro respondenty nejvíc cool? Asi není překvapením, že nejčastěji respondenti zmínili iPhone od Applu. Ten je nejvíce cool značkou pro tři z pěti respondentů, a to jak pro muže, tak pro ženy. S větším odstupem jej následuje jeden z jeho největších konkurentů na poli mobilních telefonů, Samsung. Samsung jako cool značku vnímá třetina respondentů, opět bez rozdílu mezi pohlavími. Třetí místo obsadil další gigant IT oblasti, Google. Nicméně ten je cool už jen pro každého desátého respondenta, resp. muže, protože ženy Google mezi cool značky nezařadily. Google je také nejlépe vnímanou značkou v této oblasti z těch, které kromě elektroniky poskytují i IT služby nebo software. Nejbližšími jeho konkurenty jsou až Facebook a Microsoft na v celkovém pořadí osmém, respektive devátém místě. Zajímavé je, že na poslední místo v našem žebříčku pronikla dnes již na našem trhu téměř neaktivní Nokia.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

1. Y&R a Ogilvy mají Grand Prix v Golden Drumu

Starší článek

Televizní reklamy výrazně ovlivňují spotřebu alkoholu u teenagerů, dokládá studie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více