8. Ve spotu Akademie věd ČR účinkují samotní vědci

17. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

V rámci kampaně na vědecký festival Týden vědy vznikl spot, ve kterém ztvárnili hlavní roli vědci z Akademie věd ČR. Konkrétně chemik Michael Londesborough, jazykovědkyně Markéta Pravdová a geochemik Jan Borovička. Výběr vědců nebyl náhodný, účinkující patří ke špičkám ve svých oborech a lidé je mohou znát z televizních obrazovek. Hlavní idea vychází z festivalového vizuálu, jehož ústředním motivem je raketa a motto „za hranice známého“. Spot režíroval Ondřej Herskovič. „Za festivalem Týden vědy a techniky stojí zejména naši vědci a chceme veřejnost upozornit, že právě oni jsou těmi novodobými hrdiny, kteří se pohybují za hranicemi známého,“ shrnuje myšlenku spotu PR manažerka festivalu Andrea Saláková. Spot uvidí v průběhu října a listopadu diváci v České televizi nebo návštěvníci vybraných pražských kin. Šestnáctý ročník festivalu Týden vědy se bude konat od 1. do 13. listopadu 2016 ve městech po celé České republice.

Tvářemi kampaně jsou zleva Jan Borovička, Michael Londesborough a Markéta Pravdová.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.