7. Rencar žaluje pražský dopravní podnik

31. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamní společnost Rencar podala žalobu na pražský dopravní podnik. Chce, aby soud rozhodl, jestli je smlouva mezi oběma podniky z roku 1997 o využívání reklamních ploch v hromadné dopravě platná, nebo ne. „Tlaky z různých stran v posledních týdnech sílí, čelíme diskreditační lživé mediální kampani. Bohužel veškerá korektní jednání a vstřícné nabídky, které jsme učinili, se ze strany DPP zcela míjely účinkem. Nezbylo nám už nic jiného než se bránit právní cestou,“ uvedl generální ředitel Rencaru Pavel Slabý, který za celým sporem vidí útoky konkurenčních reklamních společností. Majoritním akcionářem Rencaru je Europlakat z mezinárodní skupiny JCDecaux. Společnost se také ohradila proti dřívějšímu rozhodnutí antimonopolního úřadu, které dopravnímu podniku v podstatě otevřelo cestu k prohlášení smlouvy za neplatnou. Rencar se údajně k celému řízení vůbec nemohl vyjádřit a úřad prý rozhodoval podle neúplných dat.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.