Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

6. Sanofi má první TV reklamu na chřipku

Redakce MAM3. 10. 20169. 7. 2019

První českou televizní kampaň na chřipkovou vakcínu připravila na tento podzim společnost Sanofi Pasteur. Pod spoty se podepsala agentura Publicis, jejich režii měl na starosti osvědčený Tomáš Mašín. Reklamní kampaň na očkování proti chřipce Vaxigrip poběží až do konce října na kanálech skupiny Nova. Spoty jsou zacílené na osoby se zvýšeným rizikem onemocnění chřipkou. “Trh vakcín se od trhu volně prodejných léků liší, a tomu se muselo přizpůsobit i zpracování spotů. Reklama by měla lékařům pomoci v komunikaci s pacienty tím, že dostanou očkování proti chřipce a základní informace o něm do všeobecného povědomí,” říká Petra Cotte, produktová manažerka Sanofi Pasteur.

Sanofi uvedla první reklamu na vakcínu proti chřipce v Česku. Režíroval ji Tomáš Mašín.

×

Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

Starší článek

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více