Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

6. Kiwi.com “loví” nové zaměstnance drony

Redakce MAM31. 10. 20169. 7. 2019

Brněnská technologická společnost Kiwi.com, dřívější Skypicker, která poskytuje globální služby v oblasti vyhledávání levných leteckých spojení, se rozhodla realizovat nábor nových IT zaměstnanců a developerů netradiční formou. Pro “lov” odborníků využívá drony nesoucí plachtu s náborovým textem a odkazem na vlastní stránky. “Minivrtulníky” poletují v blízkosti oken kancelářských budov, především jiných IT firem. “Získat kvalitní lidi dnes není úplně jednoduché. Inteligentní a zvídaví zaměstnanci potřebují pracovat v inspirativním prostředí, které jim umožní neustále růst. Věříme, že přesně toto je přístup, kterým ukážeme pravou podstatu práce u nás a zaujmeme talentované developery,” uvedla personální ředitelka Kiwi.com Kateřina Gábová. Konkurenční boj o tyto specialisty eskaluje, protože jsou “nedostatkovým zbožím”. Celá akce je také doprovázená videem na Facebooku. Video, které hudebně podkresluje Jízda valkýr Richarda Wagnera, už zhlédlo přes 80 tisíc uživatelů. Celý projekt vznikl jako reakce na oznámení společnosti Avast, která potvrdila akvizici technologické firmy AVG. Při natáčení bylo video doplněno i o scénu “útoku” na zaměstnance společnosti NetSuite, u které se očekává odkup americkým Oraclem. Dron ale poletoval u budovy, ve které developeři už nesídlili. “Věděli jsme o chystaných akvizicích a chtěli jsme posílit náš tým developerů. Proč ‘nezaútočit’ na naše konkurenty?” řekl k tomu technologický ředitel Kiwi.com Jozef Képesi.

Náborová kampaň “útočila” na ajťáky pomocí dronů.

×

1. Y&R a Ogilvy mají Grand Prix v Golden Drumu

Starší článek

Televizní reklamy výrazně ovlivňují spotřebu alkoholu u teenagerů, dokládá studie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více