4. „Show“ kolem pořadu Jana Krause

31. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Prima ve středu nahradila premiéru talk show Jana Krause jarní reprízou. Oznámila, že se tak stalo kvůli pozdnímu dodání vysílací kopie. Změna měla značnou odezvu na internetu, sociálních sítích i v médiích, protože hostem měli být mimo jiné pamětník holokaustu Jiří Brady a jeho synovec, ministr kultury Daniel Herman (KDU-ČSL). Na začátku pořadu zároveň měl proběhnout happening na protest proti tomu, že byl Brady údajně vyškrtnut ze seznamu vyznamenaných při oslavách státního svátku 28. října kvůli Hermanově schůzce s dalajlamou. Producenti uvedli, že Primě dodali kopii včas. Televize odmítla obvinění z cenzury a v době uzávěrky MAM oznámila náhradní vysílání pořadu o den později (ve čtvrtek), naznačila ale, že bude kratší o pasáž, která by mohla být v konfliktu s vysílacím zákonem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.