4. Hledá se PR agentura pro sbírku na varhany

3. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražské arcibiskupství a Metropolitní kapitula u svatého Víta v Praze vyhlásily výběrové řízení na PR agenturu pro kampaň na podporu veřejné sbírky na varhany do katedrály sv. Víta. V katedrále jsou totiž varhany několikery, ty hlavní v ní však chybí už téměř sto let. Podle vyhlašovatele jde o projekt celonárodní, nikoliv církevní, který má „přispět k věhlasu katedrály a k rozvoji slavné české hudební tradice“, vítězná agentura by se na něm tedy měla podílet „alespoň zčásti sponzorsky“. Zatím bylo shromážděno 14,5 milionu korun, cílem je vybrat 80 milionů. Podle Aleše Pištory z arcibiskupství bylo do tendru pozváno deset agentur, z nichž tři zatím postoupily do užšího výběru.

V katedrále sv. Víta, Václava a Vojtěcha – ano, to je její plné jméno – chybějí už skoro sto let hlavní varhany.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.