3. Globus jde po pěti letech do televize

31. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Maloobchodní řetězec Globus vstoupil se svou letošní vánoční reklamou poprvé po pěti letech do televize. Spot, jehož hlavním tématem je služba Scan&Go, která usnadňuje zákazníkům nákup, vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Klan, která je součástí komunikační skupiny Publicis One. Spoty v délce 30 a 20 vteřin budou vysílány na stanicích skupiny Nova Group. V on-linu pak vedle těchto stopáží budou k vidění i desetivteřinové varianty. Dalšími nosiči budou rozhlas, sociální média, masivně budou využity i komunikační kanály v samotných hypermarketech. Rozpočet kampaně řetězec neuvádí.

Květnová kampaň k 20. výročí Globusu se objevila všude, jen ne v televizi. Takže tyto Vánoce jsou pro řetězec po pěti letech tak trochu premiérové.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.