Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

10. České dráhy učí mladé lidi jezdit vlakem

Redakce MAM17. 10. 20169. 7. 2019

Státní železniční dopravce České dráhy spustil osvětovou kampaň s názvem Vlakopedie. “Řada lidí se k cestování vlakem vrátila po mnoha letech, mladá generace pak objevuje výhody cestování na železnici poprvé. Tito lidé tak nemají zkušenosti s cestováním vlakem nebo se od doby, kdy vlak používali naposledy, mnoho věcí změnilo,” vysvětlil myšlenku projektu mluvčí Petr Šťáhlavský. Kampaň pochopitelně propaguje především moderní tvář Českých drah, tedy mobilní aplikaci Můj vlak, pořizování jízdenek on-line nebo palubní služby typu bezdrátového připojení k internetu, které jsou však dostupné jen ve vyšších kategoriích vlaků. Centrálním místem kampaně je web www.vlakopedie.cz.

×

Asijské virály: smysl nedávají, ale populární jsou

Starší článek

Televize, nebo digitál?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více