Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Y&R a Ogilvy mají Grand Prix v Golden Drumu

Redakce MAM24. 10. 20169. 7. 2019

Agentura Young & Rubicam Prague se podle očekávání stala nejúspěšnějším českým subjektem soutěže letošního ročníku mezinárodního festivalu reklamní kreativity Golden Drum. Získala Grand Prix za sérii tiskových vizuálů pro magazín Forbes, zlaté ocenění za spot, sérii dvou tiskových vizuálů a PR projekt pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky, dále pak stříbro za spot pro stejného klienta v kategorii Branded Content a další stříbro za užití médií v projektu Playlists for Life pro organizaci Lékaři bez hranic. Dalšími oceněnými českými subjekty byly Ogilvy Group, McCann Prague, Fallon Prague, Mustard a DDB Praha. Ogilvy Group získala Grand Prix za kontroverzní, ale oceňovaný poutač na loňskou pražskou výstavu kanadského filmového režiséra Davida Cronenberga. McCann Prague za svůj projekt pro řetězec farmářských obchodů Náš grunt – za který v Cannes letos dostal dokonce Zlatého lva v kategorii PR – získal Zlatý bubínek v kategorii Direct a stříbra v kategorii aktivačních programů a inovací. Stříbrné bubínky obdržely ještě Fallon Prague za spot pro model Yeti společnosti Škoda Auto, Mustard za on-line film European Bike Stealing Championship pro stejného klienta a DDB Praha za užití médií v projektu pro McDonald’s. Nejúspěšnější agenturní sítí festivalu se stala McCann Worldgroup, nejúspěšnější agenturou Publicis Romania, nejúspěšnějším nezávislým subjektem ruská agentura Voschod, zatímco nejlepší značkou byl projekt Ural Music Night.

Y&R dostala ve slovinské Lublani Grand Prix za sérii vizuálů pro časopis Forbes.

×

2. Magda už má karavan, Zonky novou kampaň

Starší článek

Slovenská T-Systems pronikla s guerillou do konkurenčních českých firem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Wedo

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více