1. Portál Aukro je zpátky v českých rukou

3. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jihoafrická společnost Naspers prodala největší český obchodní portál Aukro.cz. Novými vlastníky jsou zakladatel portálu Václav Liška, který nyní ovládá 50 procent společnosti prostřednictvím firmy LMFox, a firmy Agora Development a BDO Advisory, z nichž každá získala podíl 25 procent. O ceně transakce není nic známo. „Václav Liška v sobě spojuje perfektní vnitřní znalost Aukra a bohaté zkušenosti z působení v mezinárodních technologických firmách,“ uvedl za BDO Petr Kymlička. Liška portál Aukro založil v roce 2003 při studiích na vysoké škole, šest let ho řídil a pak působil v nadnárodních strukturách společnosti Naspers. Tyto funkce po odkoupení Aukra opouští. Zlínský patriot slíbil, že sídlo firmy včetně vývoje nadále zůstane právě v tomto městě. Aukro ročně zprostředkuje transakce za několik miliard korun a má bezmála čtyři miliony registrovaných účtů.

Václav Liška pro Naspers řídil segment srovnávačů cen v regionu CEE, z této funkce nyní odchází.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.