Téma: Apple představil nový iPhone. Sedmička se obejde bez konektoru na sluchátka, bude vodotěsná a prý se zlepší i výdrž baterie…

12. 9. 2016 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tom Večer bude zase v Timeline nablito, až bude představení nového iPhonu.

Jaroslav Vidím Člověk aby se skoro styděl, že je mu nový iPhone 7 úplně fuk… #kamTenSvetSpeje

Schotek Nechci být hnusný, ale pět hodin (výdrže baterie bezdrátových sluchátek) je žalostně málo. Aspoň pro mě. Krát dvě to mělo být!

Igor Slavík U mě dobrý. Vlastně skvělý. VODOTĚSNÝ!! iPhone. Moje noční můra pokaždé, když brodím divokou řekou. A iP foťák? Obyčejný foťák skončil.

Lukáš Landsmann Na sluchátkách se rozbije téměř vždycky kabel. Apple vyřešil problém dalšího zařízení.

Agrimonia Eupatori Až Apple konečně přidá bezdrátové nabíjení, tak tam nebude ani ta díra na lightning.

Stařenka – Bude to vodotěsný! A co jack? Tak ho dáme pryč a řeknem, že máme koule…

+ Aha! A ještě vyděláme na příslušenství!

Tomas Pflanzer Jsem úplně v háji. iP7 plus je fakt velkej, ale chci ten foťák… a sakra vůbec nevím barvu, asi piano black nebo spíš black nebo…

Daliccio Del Fuoco Největší devízou je seamless práce na všech zařízeních Applu. Pokud má někdo Maca, tak používání iPhonu je jen logické vyústění. A o takovéhle propracovanosti celé platformy se konkurenci může jen zdát. To je důvod, že i když je hardware o něco horší než konkurence, software je o několik tříd výše, což je důvod toho, proč Apple je tam, kde je.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.