Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Svíčková, hrady a lesy. InstaTrip po Česku

Redakce MAM26. 9. 20169. 7. 2019

CzechTourism ve spolupráci s networkingovým sdružením TravelMassive, které zaštiťuje více než osmnáct tisíc influencerů ze šedesáti zemí světa, pozval do tuzemských luhů a hájů devět zahraničních instagramistů s celkovým dosahem tří milionů uživatelů.

“Udělat krok vpřed v oblasti sociálních médií pro nás byla unikátní příležitost,” komentovala akci nazvanou InstaMeet/InstaTrip Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism. Cílem eventu bylo podpořit cestovní ruch v destinacích mimo Prahu.

“Relevance, zásah, rezonance,” definoval pilíře “aktualizovaného” modelu komunikace sociálních sítí Tomáš Kadlec, manažer projektu společnosti CzechTourism. Cílem nové koncepce je plně využívat sociálních médií a budovat loajální komunitu, ne jenom střílet od boku na masy lidí.

Odměnou za vytvoření unikátních fotek byly zážitky a poznávání země za doprovodu českých instagramistů, nikoliv finanční honorář. “Fotografie, které byly zachyceny během Instatripu, jsou agentuře zdarma k dispozici,” uvedla pro MAM Tereza Veselá z CzechTourismu. Fotilo se v jižních a západních Čechách a na jižní Moravě.

Součástí akce byly živé záběry vysílané účastníky přímo z navštívených míst, tzv. Instagram Stories. Podle manažera projektu bylo vysíláno každý den po dobu trvání akce dvacet pět až třicet záběrů.

“Počet zhlédnutí Instagram Stories se pohyboval mezi 700 a 1000 na jedno video,” vysvětluje Tomáš Kadlec. Využity byly i “konkurenční” Snapchat Stories.

Hodně muziky za málo peněz

Interní výdaje agentury CzechTourism nepřesáhly 260 tisíc korun. TravelMassive za přípravu akce a organizační zajištění účtoval 199 tisíc korun bez DPH, dodala Veselá.

Za dobu trvání akce, kdy fotografové sdílejí u svých fotek hashtag a profil @visitCZ, už tento účet získal stovky sledujících, a zlomil tak hranici dvaceti tisíc fanoušků. Největší nárůst Kadlec očekává v následujících týdnech, jelikož jsou naplánovány tzv. takeovers, předávání účtu mezi zúčastněnými fotografy.

Jeden a půl měsíce, kdy nad účtem budou mít střídavě kontrolu, mají nahrávat další fotky ze své galerie. “Rádi bychom na jaře podobným projektem pokryli další regiony – severní a východní Čechy, severní Moravu,” dodal pro MAM manažer projektu.

Výherce soutěže o nejlepšího fotografa akce sklízí na Instagramu tisíce lajků za své fotky.
Foto: Andy To aka @Andyto

×

1. Ministři nebudou smět podnikat v médiích

Starší článek

Čechy láká hlavně Evropa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více