Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Rodičům nejčastěji nakupujeme

Redakce MAM19. 9. 20169. 7. 2019

I tento týden se podíváme na mezigenerační vztahy, ale tentokrát se zaměříme více na to, jak a s čím pomáhá mladší generace svým rodičům a prarodičům.

Téměř tři čtvrtiny těch, jejichž rodiče jsou v důchodu, jim nějakým způsobem pomáhají. Pokud jim nepomáhají, uvádí čtyři z pěti jako důvod, že rodiče jejich pomoc nepotřebují. V případě pomoci prarodičům je zajímavé, že jim pomáhá výrazně méně respondentů, jen dva ze tří. I zde je nejčastějším důvodem tvrzení, že pomoc nepotřebují (více než dvě třetiny), případně že bydlí daleko (jedna pětina). Z doplňujících odpovědí je ale patrné, že o prarodiče se často starají rodiče respondentů, a proto žádnou pomoc nepotřebují.

Nejčastěji pomáhají respondenti rodičům i prarodičům s nákupy a úklidem či dalšími pracemi v domácnosti. Zhruba polovina respondentů pak také doprovází rodiče či prarodiče k lékaři, na úřady a další instituce. Jedna pětina pak rodičům pomáhá i finančně, prarodičům pak finančně pomáhá necelá šestina respondentů.

Data byla získána v rámci unikátního projektu OMG Research a Media Club projektu zaměřeného na lidi ve věku 55-69 let: “Fenomén šedesátníků – ať nám chutná život!”. Sběr proběhl na panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

1. Penny Market investuje tři miliardy do prodejen

Starší článek

6. E-shop 4home vítězem studie Český košík 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více