Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Paddleboarding dobývá české vody

Redakce MAM5. 9. 20169. 7. 2019

Paddleboarding, jízda na surfových plovácích vestoje kombinovaná s pádlováním, se představil v 60. letech. Původně to byla podpůrná technika při výuce surfařů na Havajských ostrovech. Jako samostatná sportovní disciplína zažívá boom od roku 2009, první plováky k zapůjčení v Česku nabízela loděnice na Lipně.

Do povědomí české veřejnosti se dostal více až díky své prezentaci v Olympijském parku Rio – Lipno, a to přitom bude jako disciplína o zařazení na olympiádu teprve usilovat. Už šest let mu budují zázemí jeho průkopníci Jan Rott a Patrik Hrdina. Dnes ve své firmě Paddleboardshop.cz vedle zahraničních značek Red a Starboard prodávají i půjčují plováky vlastní značky Tambo. Stojí za většinou paddleboardingových eventů v Česku, založili asociaci, zapůjčili vybavení ČEZ na Lipně a obecně se starají o propagaci této disciplíny, reklamu i sponzoring.

Obrandované plováky? Proč ne!

Plováky v korporátních barvách ČEZ s logem EPP (aplikace Pomáhej pohybem) z lipenského parku podle Rotta dokazují, že paddleboarding může nabídnout značkám atraktivní reklamní plochu a zároveň propojení se zábavou.

“Když se může prodávat například k autu kolo s logem dané značky, myslím, že i plovák na střeše by byl hezkým doplňkem,” říká Rott a připomíná také potenciál nového sportu pro teambuildingové aktivity a firemní eventy: “Myslím, že pro různé výrobce jak alkoholických, tak nealkoholických nápojů je paddleboard ideálním reklamním nosičem a zpestřením jejich akcí.”

Koneckonců, paddleboardingu si již dříve všiml Red Bull, který v Česku zatím prostřednictvím kajakáře Vavřince Hradilka podporuje jeho Kayak Beach Bar pod pražským Vyšehradem, jenž zároveň funguje jako půjčovna vybavení pro vodní sporty. V zahraničí Red Bull již spojil svou značku se závody jako Paddle Cross nebo Paddle Battle.

Češi jsou vodácký národ, nikde na světě není na počet obyvatel tolik lidí, kteří by alespoň jednou ročně jeli na vodu. Jan Rott proto věří, že si časem oblíbí i paddleboardy.
Foto: Paddleboardshop

×

Pevně udusaný koberec nad digitálním rádiem

Starší článek

Reklamní a dárkové předměty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více