Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nuda vytvořená dychtivým očekáváním

Redakce MAM5. 9. 20169. 7. 2019

Americká společnost Apple tento týden nejspíš představí nový iPhone. Jako každý rok jsou kolem toho velké tajnosti a marketing staví na stimulování napjatého očekávání fanoušků, s čím jejich lovebrand přijde. Ale už to nemá takový efekt jako před lety. Chybí charisma Steva Jobse – a upřímně řečeno, chybí i skutečné překvapení. Několik posledních keynote Applu bylo spíš vlažných a produkty nebyly tak revoluční, jak se na první pohled tvářily. Hodinky? Ve zlatě? Hm. A vodotrysk byste neměli?

Úmrtí hlavního vizionáře přeměnilo Apple v rutinní korporaci. Sice stále nápaditou, ale místo převratných inovací jde o přískoky vpřed s občasnými přešlapy, při kterých si novináři neodpustí komentář, že tohle by se “za Steva” nestalo. Firma si vycvičila zákazníky, aby byli hladoví po každé novince, kterou představí, ale jako by už je nedokázala zasytit. Místo novinek nabízí upgrady existujících produktů.

Obchodně tento přístup Applu příliš vrásek nedělá, ale image hvězdy marketingu trochu bledne.

Také na nový iPhone se budou určitě stát fronty před prodejnami. Ale v části natěšených zákazníků možná budou hlodat pochybnosti, jestli by si nezasloužili trochu víc než jenom další iPhone. Zkrátka nějakou “další velkou věc”, jak říkal Steve.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

×

Pevně udusaný koberec nad digitálním rádiem

Starší článek

Reklamní a dárkové předměty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více