Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nový marketingový šéf ČSA: Posílíme on-line. K masivnímu navýšení rozpočtu ale nedojde

Redakce MAM12. 9. 20169. 7. 2019

Nové linky, nový marketing

“Chci navázat na dosavadní marketingovou komunikaci,” zní tradiční a zároveň pochopitelná odpověď lidí na podobných pozicích. Tomáš Brejcha ji doplňuje o to, že se chce soustředit především na posílení on-linu a důsledně sledovat efektivitu jednotlivých marketingových činností.

Podzimní kampaň ČSA vznikala in-house a této tradice se chce držet i Brejcha. “Kampaně běží současně na 18-20 trzích,” vysvětluje s tím, že každý trh má zároveň svá specifika, se kterými se aerolinka v průběhu let už naučila pracovat. “Kvůli zmiňovaným odlišnostem by bylo zapotřebí využívat služeb několika dodavatelů či služeb nadnárodní agentury zastoupené na vybraných trzích,” říká. Takové řešení by podle něj bylo časově, personálně i nákladově náročnější než příprava kampaně in-house.

Na externí dodavatele se aerolinky obrací při direct mailingu, přípravě palubního časopisu a on-line marketingu, tedy právě v oblasti, kterou plánuje do budoucna rozvíjet.

ČSA se v posledním roce hospodářsky daří a společnost vykázala za loňský rok zisk 223 milionů. Ten se v marketingovém rozpočtu objeví jenom nepřímo, masivní navyšování se nechystá. Nové marketingové aktivity mají souviset zejména s novými produkty, destinacemi a linkami.

Letos se společnosti podařilo doplnit svou flotilu o dva letouny a rozšířit letový řád o jedenáct nových destinací a několik dalších sezonních. Provozní zisk, který společnost předpokládá i v letošním roce, by tak mohl vést k dalším novým linkám a nepřímo i výraznějšímu marketingu.

×

Nuda vytvořená dychtivým očekáváním

Starší článek

Jak trávili letos Češi letní dovolenou?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více