Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Narkobaron Escobar kraluje díky Netflixu a sociálním sítím i osmnáct let po smrti

Redakce MAM12. 9. 20169. 7. 2019

Zatímco tradiční televizní stanice si mohou dovolit selfpromo pořadů na vlastních kanálech, Netflix je v poněkud odlišné situaci. Pro internetovou televizi jsou primárním nástrojem sociální sítě, na nichž si vytváří publikum.

Důsledně Netflix pracuje se svým seriálem Narcos. Jen během prvního měsíce od premiéry nastřádala facebooková stránka nový milion fanoušků. Seriál z prostředí kolumbijské narkomafie, jehož ústřední postavou je Pablo Escobar, se stal okamžitým fenoménem. Druhá řada si odbyla na Netflixu premiéru na začátku letošního září a populární videotéka kolem ní opět dokázala vzbudit pořádný rozruch.

Španělsky s narkobaronem

Netflix se spojil se službou Babbel, která funguje jako výukový nástroj cizích jazyků. Společně s touto službou pak marketingový tým připravil pro facebookovou stránku výuková videa. V těch učí diváky na sociálních sítích španělštinu Pablo Escobar, respektive jeho představitel, herec Wagner Moura. Netflix totiž pasáže, v nichž se v seriálu mluví španělsky, nechává záměrně v původním znění. “Partnerství s Netflixem umožňuje lidem naučit se několik španělských výrazů způsobem vlastním Pablu Escobarovi. Navíc k tomu nepotřebujete strávit nějaký čas v kolumbijské věznici,” uvedl pro The Drum zakladatel služby Babbel Thomas Holl.

Důležitou součástí propagace Narcos na sociálních sítích je styl reakcí na fanoušky. Tým reaguje prakticky okamžitě a vyjadřuje se jako kolumbijská narkomafie.

Fanouška, který se ptá, jestli je špatné sledovat Narcos ve škole, odmění “omluvenkou”. Jde o dokument s pověřením, že se fanoušek musí dívat v září na Narcos, protože “je součástí vyšetřování smrti Escobara”. Když se další fanda ptá, kde seriál může vidět kromě Netflixu, dostane strohou odpověď: “Od Pabla se nekrade.” Divačku, která kvůli premiéře druhé série vstávala ve dvě hodiny ráno, zase upozornil tým na to, že mluví jako “americká agentka”. O tom, že komunikace byla úspěšná, svědčí skutečnost, že reakce týmu Narcos posbíraly stovky až tisíce lajků.

×

Nuda vytvořená dychtivým očekáváním

Starší článek

Jak trávili letos Češi letní dovolenou?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více