Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

ICM: když značka určuje, kam půjdu a co si koupím

Redakce MAM5. 9. 20169. 7. 2019

Český zákazník postupně zvyšuje svou ekonomickou sílu a s tím se přibližuje zákazníkům na západoevropském trhu. Přesto je ve světě stále mnoho věcí, o kterých nemáme ani páru. Nejde totiž jenom o aktuální trend tuzemských řetězců, rekonstrukci prodejen ze strašných na lepší. Mnohem více záleží na zapojení zákazníka do procesu sounáležitosti s prodejnou, pochopení jeho potřeb, a to nejen těch nákupních. Třeba i nákup cereálií musí být prostě FUN! V Torontu právě otevřeli nový koncept obchodu v rámci skupiny Loblaws nazvaný Independent City Market (ICM). Svým zaměřením by měl konkurovat Sobeys, což je formát určený pro městské zákazníky, kteří moc nevaří, potřebují rychle a jednoduše nakoupit vše, a to včetně předpřipravených jídel. Všechny tři otevřené prodejny jsou franšízy. Před vchodem zákazníky uvítá nabídka čerstvých květin, hned za vstupem živá hudba. Součástí prostoru je také kavárna, velmi důležitý prvek celé severoamerické kultury. Hned vedle banky (součástí skupiny Loblaws jsou i finanční služby) najdete oddechovou zónu, kde si můžete s kávou v ruce v klidu vychutnat frmol velkoměsta. Obchod je komunikační platformou s hlavním úkolem prodat, zákazník ovšem na každém rohu objevuje něco nového. Důraz na lokální produkty, jejich představení samotnými pěstiteli nebo jejich reálné použití pro zákazníka. Způsob jejich vystavení a prezentace, kde například rozmístění džusů může být samotným designovým zážitkem. To, co ochutnáte na místě nebo si odnášíte s sebou, můžete uvařit také doma z produktů, které má ICM předpřipravené. Nakupování je každodenní rutinou a mnohdy na něm není nic zábavného. Jsou ale obchody, které dokážou překvapit. A protože jsem kolem Kensington Marketu strávil poslední tři týdny, nenechal jsem si ujít ani jediný den, abych ICM nenavštívil. A to je rozdíl mezi pouhým prodejním kanálem, jak je zatím retail vnímán, a způsobem, jak budovat vztah se značkou. Protože právě značka je z dlouhodobého pohledu jediným diferenciátorem mezi tím, kam půjdu a co si koupím.

Petr Šimek, CEO, Wellen

×

Pevně udusaný koberec nad digitálním rádiem

Starší článek

Reklamní a dárkové předměty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více