Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Firemní večírek prozradí hodně o tom, co se děje pod povrchem

Redakce MAM19. 9. 20169. 7. 2019

Pozvat zaměstnance na akci s takřka neomezenou nabídkou alkoholických nápojů může vést k tomu, že se o své firmě mimoděk dozvíte víc, než byste chtěli. Firemní oslava prozradí, jak se k sobě chovají kolegové, co v týmu doutná pod povrchem a jaká je celková nálada a kultura ve společnosti. Zkušenosti ukazují, že na večírcích vznikají dlouhodobé mezilidské vztahy, což pak může vést ke zvýšení efektivity celého týmu. Anebo, bohužel, také k jeho rozpadu.

Jedeme snídat do pivovaru

Ekonomické oživení vedlo k tomu, že večírky už nejsou skromné jako dřív a jejich parametry nabývají ve všech směrech. Kde dřív stačilo přiťuknutí v restauraci, tam se dnes vymýšlejí témata, kostýmy a propracovaný zábavní program na neotřelém místě. “Paří se” v galeriích, muzeích, pivovarech, ale i pod širým nebem, v odsvěcených kostelech anebo v rezavém prostředí polozapomenutých industriálních památek.

A stejně jako se zvětšují prostory, roste i časová náročnost akcí. “Večírek” ve skutečnosti může být jen vrcholem celodenního programu s ubytováním, při kterém půlku firmy vyvezou mikrobusy do rekreačního střediska a vztahy v týmu se utužují už u společné snídaně.

Oblíbené jsou sportovní dny a adrenalinová odpoledne. Osvědčenou klasikou jsou firemní fotbalová utkání, jinde dávají přednost bowlingu a curlingu a v nejodvážnějších firmách po sobě týmy střílejí v rámci laser game a paintballu.

“Vhodné naopak není karaoke. Tedy pokud nejste rockový zpěvák nebo se nechcete stát se svým falešným zpěvem předmětem zábavy,” varovala nedávno ve své zprávě personálně-poradenská společnost McRoy Czech.

“Večírek toho hodně prozradí o firemní kultuře. Jeho charakter určují dress code, nabízené jídlo, nápoje a dárky. Jinak se zaměstnanci cítí na oficiálním setkání během čtyřchodového menu, když jsou navlečení do obleků a koktejlek, jinak u baru v ležérním oblečení anebo na akci pořádané pro celou rodinu,” popsala za McRoy Czech Paulína Jalakšová.

Pozor na alkoholovou upřímnost

Personální poradci varují před alkoholem coby spouštěčem emocí a nechtěných projevů, které by jejich autoři druhý den nejradši vymazali z paměti všech zúčastněných. Na akcích velkých firem se stovkami a tisíci zaměstnanců takřka spolehlivě funguje zákon schválnosti: z anonymní kolegyně, která poslouchá nářky o vztazích ve firmě, se často vyklube šéfova sekretářka.

“Nezapomínejte, že i po večírku budete s kolegy denně v kontaktu,” uzavírají lapidárně poradci z McRoy.

Firemní party už jsou mnohdy celodenní záležitostí a večírek v baru je jenom jejich vrcholem.
Foto: Shutterstock

×

1. Penny Market investuje tři miliardy do prodejen

Starší článek

6. E-shop 4home vítězem studie Český košík 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více