Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Čím více generací, tím více názorů

Redakce MAM12. 9. 20169. 7. 2019

Tento týden se podíváme na mezigenerační vztahy a názory lidí na soužití rodičů a jejich dětí. Zaměříme se na rozdílné pohledy na to, s čím a jak by si měly generace rodičů a jejich dětí pomáhat.

Není překvapivé, že téměř všichni respondenti souhlasí s tím, že děti či vnoučata by měly pomáhat svým rodičům a prarodičům, a to nejen v souvislosti se zdravotními důvody, ale i v oblasti finanční podpory. Zde se názory různých věkových skupin nijak neliší.

K zásadním rozdílům mezi mladšími a staršími však dochází v otázce podpory opačným směrem, tedy od rodičů a prarodičů směrem k dětem a vnoučatům. Většina mladších se domnívá, že by jim měli jejich rodiče nejen pomáhat s hlídáním dětí, ale i s finanční situací, s těmito výroky souhlasí dvě třetiny respondentů mladších 40 let.

Naopak ti starší nejsou s tímto pohledem na věc zdaleka tak ztotožněni a s výroky souhlasí sotva polovina respondentů. Na čem se ovšem obě skupiny shodnou, je názor, že vícegenerační domácnosti nejsou z jejich pohledu něčím, co by přinášelo užitek pro všechny zúčastněné.

Data byla získána v rámci unikátního projektu OMG Research a Media Club zaměřeného na lidi ve věku 55-69 let: “Fenomén šedesátníků – ať nám chutná život!” Sběr proběhl na panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

Nuda vytvořená dychtivým očekáváním

Starší článek

Jak trávili letos Češi letní dovolenou?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více