Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Čas na party. Nejsilnější večírková sezona začíná na konci listopadu a trvá až do ledna

Redakce MAM19. 9. 20169. 7. 2019

Rozpočet, datum, místo a program. To jsou čtyři nejdůležitější věci, o kterých musí mít firma jasno, když se rozhodne pořádat večírek – ať už vlastními silami, nebo s pomocí specializované agentury. Sezona začíná na sklonku listopadu, přičemž nejtypičtějším setkáním je předvánoční večírek, někde spojený s dárky od Mikuláše.

Předčasný začátek víkendu

Nejčastějším dnem pro firemní večírky překvapivě není pátek, ale čtvrtek. V poslední pracovní den týdne se pak většinou firmy smíří s tím, že zaměstnanci dorazí později do práce.

Pokud jde o podobu organizované části programu, oblíbené bývají maškarní večírky, barmanské a ohňové show či hudební vystoupení. Případně se vyhlašují roční výsledky a předávají certifikáty nejlepším zaměstnancům. Plánujete-li večírek s překvapením, raději se ujistěte, že nepřekročíte dobrý vkus a všichni pochopí váš záměr. Zvlášť ve firmách s mezinárodním osazenstvem může příliš odvázané zpestření účastníky urazit, a co pochopí Čech, nemusí najít příznivou odezvu u konzervativnějších národů.

Agentury jako odstrašující příklad uvádějí společnost, která se rozhodla, že všechny náklady na večírek věnuje na charitu, zaměstnanci si budou všechno platit a ještě proběhne dobročinná dražba. Bohužel, plán se zaměstnanci dozvěděli až na místě a akce skončila trapnými pocity na obou stranách.

V závěru vánočního večírku může firma obdarovat zaměstnance nějakou drobnou pozorností. Neměla by však mít příliš blízký vztah k práci.
Foto: Shutterstock

×

1. Penny Market investuje tři miliardy do prodejen

Starší článek

6. E-shop 4home vítězem studie Český košík 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Astrid

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více