Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

26. 9. 2016 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Tohle dělá pořád,“ krčí rameny číšník ve starověkém italském městě Sutri, když se náměstím rozlehne hlasitý výkřik bývalého tenisty Agassiho. Příběh reklamy na kávu Lavazza vypráví o legendě, která před deseti lety opustila svět profesionálního sportu a teď už jen vysedává v kavárně u šálku espresa a vzpomíná, jaké to bylo na kurtech v dobách největší slávy. Svůj sen ale prožívá až moc, takže si myslí, že je zase ve hře. A když v radostném gestu zařve, že je zpátky, vyplaší tím nejenom turisty, ale i ptáky v okolní krajině. Vtipné video kombinuje archivní záběry s ospalou letní atmosférou střední Itálie. Trvá necelou minutu a Lavazza ho nechala natočit u příležitosti grandslamového turnaje US Open. Tenista se zároveň stává ambasadorem charitativního projektu Lavazzy na podporu vzdělávání chudých dětí.

Video pro Lavazzu natočila agentura Sapient Nitro. Objevuje se v něm samozřejmě i typický osmdesátkový úbor Andreho Agassiho, kterému tehdy kralovala růžová čelenka. Na Facebooku a na YouTube má klip přes 11 milionů zhlédnutí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.