Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

9. Datomat O2 umožní mladým “lovit data”

Redakce MAM5. 9. 20169. 7. 2019

O2 se začátkem školního roku startuje program Datomat, který mladým lidem přináší možnost získat až 5 GB dat k jejich tarifu každý měsíc navíc. Možností, jak získat data, nabídne Datomat několik. Jednou z nich je stejnojmenná geolokační aplikace, v rámci které O2 rozmístí téměř deset tisíc datových bran s více než deseti miliony megabytů dat po celé České republice. Datové brány budou na hradech a zámcích, na rozhlednách, v muzeích, v knihovnách a parcích. Všechny datové brány najdou zákazníci v mobilní aplikaci Datomat, která je dostupná pro Android a iOS. Platnost dat bude šest měsíců a mladí si mohou každý měsíc ke svému tarifu přidat až 5 GB. V praxi to znamená, že pokud zákazník během října v rámci svých aktivit nasbírá 18 GB mobilních dat, může například využít 5 GB v prosinci, 3 GB v lednu, 5 GB v únoru a 5 GB v březnu. Mobilní data navíc budou moct získat všichni rezidentní zákazníci O2 mladší 27 let, kteří využívají tarify Kůl 2 GB, Free CZ nebo Free Evropa. Do programu se však může přihlásit kdokoliv ve věku do 27 let i v případě, že nyní nevyužívá služby O2. V rámci registrace obdrží všichni 20 GB mobilních dat.

×

Pevně udusaný koberec nad digitálním rádiem

Starší článek

Reklamní a dárkové předměty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více