Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

7. Stokke vybral Swimming Pool na digitál pro CEE

Redakce MAM19. 9. 20169. 7. 2019

Norský výrobce dětského nábytku a kočárků Stokke si ve výběrovém řízení na digitální aktivity v regionu střední a východní Evropy – konkrétně na území České republiky, Slovenska a Maďarska – vybral agenturu Swimming Pool. Na starosti bude mít správu sociálních médií, blogu, uvedení nových digitálních produktů na trh a celkovou správu on-line médií. “Naším cílem je zvýšit povědomí o značce v rámci cílové skupiny, tedy mezi mladými rodiči. Spolupráce s agenturou nám umožní podporovat užší komunikaci s našimi zákazníky a udržovat větší soudržnost napříč trhy a komunikačními kanály,” říká Margot Eva Wisiak, regionální marketingová ředitelka pro jihovýchodní Evropu. “Spolupráce se značkou Stokke je dobrou ukázkou rostoucí poptávky po regionálních digitálních agenturách, které jsou schopny pracovat s několika různými jazyky a kulturami. Jsme rádi, že můžeme zahájit přímou komunikaci s touto specifickou cílovou skupinou skrze nové platformy a za pomoci influencerů. Naše strategie zahrnuje komunikaci na sociálních médiích, YouTube kampaň a velký důraz klademe také na blogery pokrývající všechny tři trhy,” dodal k tomu Tamás Földesi, data a media director Swimming Poolu.

×

1. Penny Market investuje tři miliardy do prodejen

Starší článek

6. E-shop 4home vítězem studie Český košík 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více