6. Pohlreich na papíře. Ano, šéfe! má vlastní časopis

19. 9. 2016 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový interaktivní kulinární časopis „Ano, šéfe!“ vydává FTV Prima pod obchodní značkou Solootions ve spolupráci s vydavatelstvím Bauer Media. Každé číslo časopisu inspirovaného pořadem Zdeňka Pohlreicha bude obsahovat recepty i tipy na různé restaurace a zajímavosti, které jsou v jejich okolí. Představí také vždy čtyři restaurace, které prošly pořadem „Ano, šéfe!“. Četba magazínu bude navíc do značné míry interaktivní – čtenáři si budou moci do svého chytrého telefonu nahrát QR kódy z časopisu a ty je přesměrují na videa z pořadů a hlášky Zdeňka Pohlreicha. První číslo čtvrtletníku má 68 stran a vychází v nákladu 50 000 kusů. Cena časopisu je 45 Kč.

V prvním čísle časopisu Ano, šéfe! se objeví recepty na divočinu v kuchyni, tedy zvěřinové recepty, nebo koláče z podzimního ovoce. Kromě sezonních receptů bude každé číslo obsahovat i recepty z dalších pořadů Zdeňka Pohlreicha.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení