Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

4. V nové kampani Kinder motivuje děti ke sportu

Redakce MAM5. 9. 20169. 7. 2019

Na obalu limitované edice Kinder čokolády se objeví dětské tváře dnešních známých sportovců. Značka se dohodla na spolupráci s marketingovou agenturou Sport Invest. Hlavním ambasadorem kampaně je několikanásobná olympijská vítězka Martina Sáblíková. Mezi další patří vodní slalomářka Jana Dukátová, sportovní střelkyně Zuzana Štefečeková, kanoista Martin Fuksa, hokejový brankář Petr Mrázek a fotbalista Pavel Kadeřábek. Sportovci se od září objeví také v televizní reklamě, v komunikaci na prodejnách, v on-linu a PR. “Naším hlavním cílem je přimět děti hýbat se,” vysvětlila Jana Špačková z Ferrera. Značka podpoří kampaň soutěžemi, jejich podmínkou ale nebude zakoupení čokolády Kinder.

Značka Kinder se spojila s šesti špičkovými českými a slovenskými sportovci. Na obalu čokolád se objeví jejich dětské tváře.

×

Pevně udusaný koberec nad digitálním rádiem

Starší článek

Reklamní a dárkové předměty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více