2. Politici dali statisíce za PR na Parlamentních listech

19. 9. 2016 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tři ministerstva, pražský magistrát nebo sedm krajů poslaly statisíce korun firmám Our Media a JT media za propagační články na portálu Parlamentní listy, jehož reklamní kampaň se chlubí sloganem „Nikdo nám nediktuje, o čem máme psát“. Kraje si tak pojistily zveřejňování tiskových zpráv, propagačních textů a rozhovorů. Upozornila na to MF Dnes, podle které zaplatily jen kraje bezmála tři a půl milionu korun. Největší částku poslal Moravskoslezský kraj, celkem milion. V rámci placené propagace pak hejtman Miroslav Novák dostal prostor na rozhovor. Od ministerstva průmyslu dostal server 637 tisíc, 242 tisíc od ministerstva pro místní rozvoj a 91 tisíc od resortu zdravotnictví. Praha poslala bezmála 300 tisíc. Nejméně dal Liberecký kraj: jen něco přes pět tisíc.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.