Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Útok jako základní nástroj komunikace

Redakce MAM22. 8. 20169. 7. 2019

Víte, co mají společného Donald Trump, Miloš Zeman nebo bývalý šéf Sazky Aleš Hušák? Všichni posouvají hranice možného. Úplně bez problémů řeknou cokoliv kontroverzního, co přitáhne pozornost novinářů a zajistí jim prostor v médiích (o kterých samozřejmě nezapomenou dodat, že se proti nim spikla).

Novopečený kandidát do senátu Hušák postavil svou kampaň na návrhu pořídit každé rodině kulomet a zrušit Evropskou unii. Český prezident přijde s nějakým komunikačním granátem prakticky každý týden. Stejně tak kandidát na americkou hlavu státu napíná svobodu slova až k prasknutí.

Všichni umí vypustit do éteru něco, nad čím člověk zalapá po dechu. Řeknou, co jim slina na jazyk přinese a co působí politicky nekorektně, aby o nich věděli nejenom jejich příznivci, ale hlavně jejich odpůrci. Je přitom téměř jisté, že všechny ty radikální výroky ve skutečnosti nemyslí vážně. Jenom jejich egu dělá dobře, že se o nich píše, vysílá a že protivníci mohou vzteky vyletět z kůže. O skutečně podstatné věci se pak nikdo nebude zajímat.

Základním pravidlem pro firmy v případě komunikační krize je omluva všem dotčeným. Kdo první zvedne hozenou rukavici a místo omluvy to všem natře? Jakou kulturu komunikace si necháme líbit, takovou ji budeme mít.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

×

Reklamní olympiáda se u nás zatím nějak nekoná. Snad si zadavatelé schovali to nejlepší až na start her

Starší článek

Etno výzkumy a technologie se k sobě hodí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Mert Guller

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více