Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Pokémoni propagují švýcarskou Basilej

Redakce MAM8. 8. 20169. 7. 2019

Turistická centrála švýcarského města Basilej naskočila na vlnu kolem mobilní hry Pokémon Go a rozhodla se ji využít ve svůj prospěch. Její virální video prohodilo lovce a jejich oběti: tentokrát do ulic vyrazily čtyři žluté příšery, aby se pomstily a pochytaly své trenéry. Zatímco se trefují pokéballem do turistů i místních občanů, video nabízí úchvatné záběry městských mostů, parků a nábřeží. Na konci pak dovede návštěvníky na městský web, který doporučuje nejlepší místa na lovení pokémonů. Například ty vodní prý hodně láká Tingueliho fontána, zatímco třeba Pikaču se usadil ve starém městě. Po úspěšném lovu informační kancelář doporučuje doplnit síly Poké Burgerem v jedné z místních restaurací anebo pokémonovými dortíky. V polovině září se navíc Basilej stane dějištěm speciálního festivalu pokémonových chytačů.

Video pro basilejskou turistickou kancelář natočila digitální agentura Fadeout. Největší sledovanost má na facebookové stránce Basileje, na YouTube je zásah mnohem menší. Cílem je přivést do města hlavně mladé turisty.

×

Letní retro se protáhne až do podzimu

Starší článek

Muži kupují dražší hračky

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více