Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Pedro chce být navždy “retro”. A také českou klasikou jako Kofola či Tatranka

Redakce MAM8. 8. 20169. 7. 2019

Současná znalost Pedra se u českých spotřebitelů podle dat agentur Confess a NMS pohybuje na 91 procentech.

Česká “trojka” bez palmového oleje

Zásluhu však na tom nenese jen růžová, vroubkovaná žvýkačka s příchutí tutti frutti, nýbrž spíše portfolio želatinových bonbonů a komprimátů. Žvýkačka Pedro přitom z průzkumů na téma oblíbených retroznaček mezi spotřebiteli vycházela na předních pozicích. Kdo po jejím comebacku očekával moderní variantu s vylepšenou chutí a bez cukrů, byl zřejmě zklamán: Candy Plus zachovala původní recepturu včetně tvaru, tetovačky a schopnosti dělat bubliny, kterou zahraniční značky žvýkaček podle Jana Smetáka, ředitele pro obchod a marketing Candy Plus, nemají. Pedro ale na českých pultech opravdu ožilo až s uvedením portfolia želatinových bonbonů na začátku roku 2015. Během roku se značka zařadila na třetí místo v kategorii za první JoJo (Nestlé) a druhé Haribo. Pozici značky upevňuje výrobce prostřednictvím osmi monobrandových obchodů s výběrem až 50 druhů bonbonů. Strategické cíle si Pedro vytyčilo do roku 2020. Po boku Kofoly či Tatranky má u zákazníků obstát jako tradiční a kvalitní retroznačka. “Pedro nikdy nebude zdravou cukrovinkou, bonbony či lízátka zkrátka k dětství patří. Ale jsme jedni z prvních, kteří přestali používat palmový olej,” dodává Jan Smeták. Zda bude Pedro následovat Kofolu i po reklamní stránce, záleží i na agentuře Knowlimits, která pro Candy Plus zajišťuje veškeré marketingové aktivity od PR přes TV reklamu až po sociální sítě.

 

×

Letní retro se protáhne až do podzimu

Starší článek

Muži kupují dražší hračky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více