Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Olympijskou myšlenku využila řada značek

Redakce MAM22. 8. 20169. 7. 2019

Skončila největší sportovní událost roku, olympiáda v Riu. Její atmosféra pronikla také do virálních reklam. Prakticky všechna nejsledovanější videa za poslední dva týdny se nějakým způsobem týkají buď her samotných, nebo alespoň jejich myšlenky. Módní značka Chubbies, která šije kraťasy, žertovně navrhla zařadit na olympiádu synchronizované plavání mužů. Automobilka Hyundai se přihlásila k podpoře nadějných sportovců ve videu Together We Stand. Koncern Procter & Gamble znovu připomněl, že největším fanouškem každého olympionika je jeho máma. Vložky Always fandí mladým sportovkyním. Podle Nike v životě nejde o hledání vlastních limitů, ale jde o to si uvědomit, že žádné nemáme. Kamery značky Gillette sledovaly čtyři sportovce při tréninku na Rio. Nejhezčí je na nich prý jejich odhodlání a dřina.

Ze všech olympijských videí vybíráme skoro dvouminutový klip Samsungu. Jen na YouTube má více než třicet milionů zhlédnutí. Značka složila hymnu pro celý svět poskládáním veršů, které si vypůjčila z národních hymen Botswany, Austrálie, Brazílie, Německa nebo Tunisu.

×

Reklamní olympiáda se u nás zatím nějak nekoná. Snad si zadavatelé schovali to nejlepší až na start her

Starší článek

Etno výzkumy a technologie se k sobě hodí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více