Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nespressu nestačí jenom Clooney. Chce být vidět na velkých eventech

Redakce MAM22. 8. 20169. 7. 2019

Jednoduchý, čistý a vkusný design. What else? Takto se už několikrát vyjadřovali porotci našeho časopisu při hodnocení reklam kávy Nespresso v narážce na její slogan. Většina reklamních aktivit značky, od televizních spotů přes tiskovou inzerci až po outdoor, je však globálně řízena ze švýcarské centrály koncernu Nestlé. Umístěním mezi nejlepší reklamy se tak může chlubit spíš zahraniční agentura Future Brand než lokální kreativci.

Golf, filmový festival a móda

Nemalou část marketingového rozpočtu Nespressa ovšem tvoří eventy a podpora prodeje, přičemž v jejich plánování a realizaci dostalo české zastoupení pro změnu poměrně volnou ruku. Letos například nešlo Nespresso přehlédnout na karlovarském filmovém festivalu a do konce roku se chystá ještě výrazně podpořit Mercedes-Benz Prague Fashion Week anebo Designblok. Ze sportovních disciplín si Nespresso u nás vybralo partnerství s golfovým turnajem Czech Masters.

Znalost značky se v česku momentálně pohybuje na 88 procentech a dále jí napomáhá asi šedesátka menších akcí a ochutnávek po celý rok. Servis pro eventy poskytuje Nespressu od loňského roku agentura Fox Hunter, PR zajišťuje Weber Shandwick.

Film a dobré jídlo

Stejně jako v zahraničí, také v Česku pomáhá oblibě značky Nespresso její ambasador z televizních obrazovek, herec George Clooney. Přesto je ale potřeba seznamovat tuzemské spotřebitele s Nespressem i jinak. “Přirozeně se nabízí spojení značky s trendy moderní gastronomie a světem filmu, módy a designu,” přibližuje marketingová ředitelka Andrea Petrová. “Letošní výrazně rozšířený koncept baru ve Varech dal impulz nejen nám, že se daří zákazníky oslovit touto cestou, ale i organizátorům festivalu a dalším značkám ohledně nabídky služeb v okolí hotelu Thermal,” dodává Petrová.

Kavárna se osvědčila: Nestlé spočítalo, že téměř 90 procent návštěvníků Nespresso Café na filmovém festivalu ochutnalo tuto kávu úplně poprvé. Díky pozvaným blogerům měla kavárna ohlas i na sociálních sítích. Podobný koncept dočasné kavárny mělo Nespresso už jen na festivalu v Cannes. Stejně jako v Česku tam značka přímo podporuje přehlídku mladých filmařských talentů v rámci projektu První podání.

×

Reklamní olympiáda se u nás zatím nějak nekoná. Snad si zadavatelé schovali to nejlepší až na start her

Starší článek

Etno výzkumy a technologie se k sobě hodí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více