Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Muži kupují dražší hračky

Redakce MAM22. 8. 20169. 7. 2019

Tento týden navážeme na naše téma hraček a podíváme se, kolik česká internetová populace za hračky vlastně utrácí. Minule jsme psali o tom, že nejčastěji Češi nakupují kreativní hračky, společenské hry a stavebnice, nejméně pak elektronické hračky, vláčky či hračky na dálkové ovládání.

Podíváme-li se na hračky, za které respondenti utratili nejvíce, jsou to přesně ty samé, které se i nejvíc kupují. Za elektronické hračky utratili respondenti v průměru téměř 1500 Kč, za hračky na dálkové ovládání a vláčky pak 900-1000 korun.

Zajímavou výjimkou jsou stavebnice. V cenovém pořadí jsou čtvrté nejnákladnější (v průměru za ně zákazníci vydají 861 Kč), ale zároveň je koupilo 35 procent respondentů a patří mezi trojici nejčastěji kupovaných.

Pokud se podíváme, kolik utrácí za hračky muži a kolik ženy, tak můžeme říci, že muži v průměru kupují hračky dražší než ženy. Nicméně je dobré si uvědomit, že ženy zároveň nakupují hračky častěji než muži. V posledních šesti měsících koupili nějakou hračku jen dva z pěti mužů, zatímco u žen to byly čtyři z pěti.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

Reklamní olympiáda se u nás zatím nějak nekoná. Snad si zadavatelé schovali to nejlepší až na start her

Starší článek

Etno výzkumy a technologie se k sobě hodí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více