Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Forum Media letos ukáže, jak vydělat na mobilech. Správnou cestu poradí i Facebook

Redakce MAM8. 8. 20169. 7. 2019

Jako hlavní téma si je letos zvolila i tradiční konference Forum Media, která se uskuteční 4. října v pražském Kongresovém centru.

Prostor pro výdělky na Facebooku

Na budování značky v mobilním světě pomocí nástrojů největší sociální sítě světa se zaměří Rustam Ziganshin, který má ve středoevropské centrále Facebooku na starosti partnerství s agenturami. Bude jedním z hlavních řečníků konference a podělí se o kvalitní příklady propracovaného mobilního marketingu i doporučení, jak na Facebooku optimálně nastavit kampaň, aby doručila požadované výsledky.

Mediální pohled přinese šéf nejvlivnější norské vydavatelské skupiny VG Torry Pedersen. Pedersen zastává názor, že digitální platformy představují pro tradiční média nové příležitosti, a promluví o tom, jak je monetizovat, zatímco příjmy z klasických zdrojů klesají.

Program konference najdete zde.

Chybět nebude ani debata generálních ředitelů českých mobilních operátorů o tom, jaké příležitosti a výzvy čekají místní trh v dalších pěti letech. Účast už potvrdili šéf O2 Tomáš Budník nebo generální ředitel tuzemské pobočky Vodafone Balesh Sharma.

fotogalerie: Forum Media 2015

Mobilní zkušenosti značek

Marketingový ředitel Marks & Spencer Zdeněk Hašek představí progresivní přístup k novým technologiím v maloobchodě. Marek Kontriš z developerské firmy YIT ukáže, proč na rozdíl od konkurentů ve stavebnictví úplně vzdali oslovování zákazníků tradičními cestami a jak se jim daří prodávat byty čistě digitálně.

Jindra Píšťková z Avastu předvede, jak se dělá propagace pro šedesát milionů uživatelů mobilních aplikací, a podělí se o zkušenosti s experimenty v Google Play. V Kongresovém centru uslyšíte i zkušenosti vývojářského studia Amanita Design, jehož mobilní hry si ochotně kupují hráči po celém světě. Do mobilní expanze se pustily i TV Prima, firma Fortuna nebo Český olympijský výbor.

×

Letní retro se protáhne až do podzimu

Starší článek

Muži kupují dražší hračky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více