Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Euro bude mít portál pro Prahu. Hlavní město je zajímavé i pro další média

Redakce MAM29. 8. 20169. 7. 2019

Osvobozeno od nejistoty kolem prodeje své velké části se vydavatelství Mladá fronta pouští do jednoho projektu za druhým. Po redesignu Eura a nákupu několika nových webů je dalším Euro.cz/Praha, speciální stránky věnované hlavnímu městu. Fungovat mají od 5. září.

Web povede Jiří Holuša. Obsah mají zajišťovat Hana Boříková a Tereza Čapková z redakce Eura. “Doposud neexistuje žádný komplexní zpravodajský web zaměřený na dění v Praze,” vysvětluje rozhodnutí Michal Půr, šéf divize Euro.

To není tak úplně pravda. Svou vlastní podstránku věnovanou metropoli představil na jaře Blesk. Nejčtenější deník má zároveň už zhruba rok vlastní videopořad věnovaný hlavnímu městu – Selfie z Prahy. Pražskou sekci má také zpravodajský web iDnes.

Zaměření na Prahu má svou logiku – město shromažďuje vysokoškolsky vzdělané lidi a pracovníky ve vedoucích pozicích – tedy kategorie, které podle Media Projektu tvoří velkou část konzumentů denního tisku.

Návštěvnost sekce Praha webu Blesk.cz není veřejně dostupná, v hlavním městě se ale dobře vede tištěným médiím. Téměř všechny deníky zde dosahují vyšších prodejů než v ostatních, počtem obyvatel často i podobných krajích.

Do pozornosti čtenářů se díky nedávnému redesignu a zejména změně způsobu distribuce dostává i lokální mutace Deníku. Oproti loňskému roku jeho čtenost stoupla ze 72 tisíc na 91 tisíc čtenářů.

Nejčtenějším deníkem v Praze je bezplatně distribuované Metro. Už brzy se může ukázat, zda ho překonají specializované portály.
Foto: Branislav Račko

×

Útok jako základní nástroj komunikace

Starší článek

Čerpací stanici vybíráme podle ceny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více