Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Etno výzkumy a technologie se k sobě hodí

Redakce MAM29. 8. 20169. 7. 2019

Když se řekne etnografický výzkum, vybaví se vám domorodé kmeny a cestovatel, který si zapisuje poznatky do sešitu? Ano, tak probíhalo etno před více než sto lety. Teď ale ve výzkumu vládnou úplně jiné trendy. Výzkumníci respondenty v jejich prostředí nenarušují, ale snaží se jim maximálně přizpůsobit. Zapojují co nejvíce moderních technologií, díky nimž získávají ještě více insightů.

Prostor tak dostávají mobilní deníčky, do kterých respondenti mohou zaznamenat například zkušenosti z restaurace nebo s novým modelem auta.

Jaká technologie vládne při výzkumu rozhodování zákazníků přímo na místě prodeje? “Při výzkumu nakupování sezonních produktů přímo v prodejně se osvědčily tzv. Spy Glasses, které zaznamenávají, kam přesně se nakupující dívá. Nejen že tyto záznamy slouží při analýze, ale navíc z nich sestříháme videa s nejzajímavějšími momenty, která jsou velmi oblíbená u klientů. Tento sestřih doplňujeme i nahrávkami z mobilu, které pořídí moderátor v průběhu asistovaného nákupu,” doplňuje Eva Veisová, executive director kvalitativního oddělení, Ipsos UU.

Další technika je na pomezí mezi etnem a skupinovou diskusí: je to on-line blog, do kterého se zapojí respondenti z celé země a sdílejí zkušenosti třeba s pořizováním hypotéky. Blogy se nejvíce hodí pro dlouhodobé sledování rozhodovacích procesů.

Více na http://www.ipsos.cz/ipsos-uu/

×

Útok jako základní nástroj komunikace

Starší článek

Čerpací stanici vybíráme podle ceny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více