Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

7. Další mezinárodní kanál: JOJ má stanici pro Česko

Redakce MAM29. 8. 20169. 7. 2019

Poté co si televizní stanice Nova i Markíza založily mezinárodní kanály, aby tak zabránily nelegálnímu šíření svého obsahu na Slovensku a v Česku, přišla řada i na slovenskou TV JOJ. Televizní skupina JOJ Group v září spustí v Česku volně šířenou stanici JOJ Family. Zpráva se objevila jen několik dní poté, co přípravu stanice pro slovenský trh potvrdila česká Prima. JOJ Family má být plnoformátovou rodinnou televizí, která chce pro české publikum vybírat nejúspěšnější pořady TV JOJ. Bude volně šířená jako DVB-T stanice, zařazena do 4. českého multiplexu a postupně dostupná také v nabídce českých satelitních, kabelových či IPTV operátorů. V komerčních aktivitách ji bude zastupovat společnost Atmedia, distribuci bude mít na starosti firma Axocom, která již zastupuje v ČR a na Slovensku také filmovou stanici JOJ Cinema. Ve vysílání chce televize kombinovat pořady v slovenštině i češtině. Český dabing dostane komediální seriál Naši a další seriály Dr. Dokonalá a Doktorka Ema. Naopak v původním znění zůstanou seriály ZOO a Kdyby bylo kdyby. Speciálně pro JOJ Family bude televize s českým obsazením natáčet pořad Soudní síň, který už několik let vysílá na Slovensku. Ve svých promo materiálech zároveň upozorňuje na to, že pořad Česko Slovensko má talent poprvé v Česku nebude vysílat TV Prima, ale JOJ Family.

×

Útok jako základní nástroj komunikace

Starší článek

Čerpací stanici vybíráme podle ceny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Billa/Gusto

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více