6. Lidl vylepšuje podobu desítek prodejen

8. 8. 2016 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Řetězec Lidl se naplno pustil do změn, které představil loni v Berouně. Na několika místech zavřel své stávající obchody a ještě do konce roku místo nich postaví větší a modernější. Kromě toho letos projde zásadním vylepšením dalších padesát prodejen. Nejziskovější řetězec v Česku už nechce vypadat jako skromný diskont pro chudé. Nový typ prodejny působí zvenku i uvnitř luxusněji, více například využívá sklo. Má také výrazně širší uličky, prostornější odkládací prostor za pokladnami, větší nabídku čerstvých potravin a pečiva, lze si třeba vzít i kávu s sebou. Od konkurence se chce Lidl odlišit také širším parkovacím stáním pro auta. Kromě nahrazení starších prodejen novými chystá řetězec také „remodeling“ těch obchodů, které v posledních letech prošly výraznou přestavbou, a v nejbližší době u nich proto neplánuje kompletní přeměnu na budovy nové generace. „Tato rekonstrukce interiéru zahrnuje uzavření prodejny přibližně na jedenáct dní. Začali jsme s ní minulý týden v Chocni,“ uvedla mluvčí Lidlu Zuzana Holá. Ke zhruba 230 prodejnám přibude i jedna nová ve Zdibech.

Lidl už nechce být „skromným obchodem pro chudé“, mění proto podobu svých prodejen.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.