2. Sberbank má první lokální kampaň
Na penězích záleží, apeluje od minulého týdne kampaň bankovního domu Sberbank. Je to vůbec poprvé, co česká pobočka připravila komunikaci na míru místnímu trhu. Trochu se v ní vymezuje proti tvrzením typu, že o peníze nejde, hlavní je, aby byl člověk šťastný. Kreativu ve spolupráci s marketingovým týmem banky pod vedením Alžběty Kellersteinové připravil Leo Burnett Praha, natáčelo se v bývalém lomu Velká Amerika. Režie se ujal Tomáš Řehořek, kampaň nafotila Alžběta Jungrová. V první fázi reklama představuje produkt Fér půjčka, přičemž klasický půlminutový spot doplňuje ještě sponzorský vzkaz, on-line a POS materiály včetně polepů výloh. Česká Sberbank je vůbec první pobočkou v regionu střední Evropy, která nasadila vlastní kreativu.
Natáčelo se v červenci v prostředí Velké Ameriky.