10. Za Linku lásky padly statisícové pokuty

8. 8. 2016 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vysílací radu rozčílilo teleshoppingové vysílání Linka lásky na stanici Kino Barrandov. Za lednový a únorový díl uložila televizi pokutu v celkové výši 400 tisíc korun a se stejnou sankcí odešel i zadavatel, společnost Telemedia InteracTV. Diváci totiž nebyli upozorněni, že budou na telefonní lince se sazbou 90 korun za minutu čekat, i když moderátorka zrovna nebude hovořit se žádným soutěžícím. V jiném díle prakticky nešla určit správná odpověď na otázku. Řešení úkolu ohlášené jako správné totiž vůbec neodpovídalo původnímu zadání. Soutěžící měl hádat značku auta s upozorněním, že nejde o konkrétní model vozu, nakonec se ale ukázalo, že řešením je právě model, ne automobilka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení