Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Komerční televize nechtějí dávat HD zdarma

Redakce MAM8. 8. 20169. 7. 2019

Největší české komerční televize varovaly, že při přechodu na druhou fázi televizní digitalizace nebudou divákům poskytovat své programy ve vysokém rozlišení zdarma. “Pokud nebude pozemní vysílání kódované, nebudeme ho nabízet v HD kvalitě,” řekl Hospodářským novinám generální ředitel Novy Christoph Mainusch. Státní investice do digitalizace se mu nelíbí. “Digitální pozemní televizní vysílání je technicky zastaralé a příliš nákladné, neekonomické. My jako televizní skupina platíme každoročně spoustu peněz, aby se naše pořady dostaly k divákům. Existují přitom mnohem levnější technická řešení, například satelitní a kabelové vysílání nebo televize přes internet,” dodal Mainusch. Své programy nechce “přes anténu” v HD vysílat ani Prima. Oběma komerčním televizním skupinám totiž operátoři, třeba kabelové televize nebo satelitní platformy, platí za to, že jejich HD programy mají v nabídce, kdežto v pozemním vysílání naopak platí televize za šíření svého signálu. Bezplatným nabídnutím HD verzí by se připravily o příjmy. “Stát financuje jednu technologii, zatímco jiné nabídky žádnou státní podporu za poskytování služeb nedostanou,” podotýká Mainusch. “Nijak nezpochybňuji rozhodnutí poskytnout frekvence mobilním operátorům. Ale k tomu nepotřebujeme další digitalizaci. Udělejme to a jen zužme dnešní kmitočet pro pozemní vysílání. Lidé automaticky přejdou na doplňkové služby, ke kterým nemají přes anténu přístup,” věří ředitel Novy.

Pozemní digitální vysílání generálnímu řediteli Novy leží v žaludku hodně. “Umožňuje nelegální přebírání. Proto by mělo být kódované,” řekl Hospodářským novinám.

×

Letní retro se protáhne až do podzimu

Starší článek

Muži kupují dražší hračky

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více