Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Vezete se na vlně, nebo se spíš topíte?

Redakce MAM25. 7. 20169. 7. 2019

Na e-commerce scéně jsme evropskými průkopníky, ale v content marketingu bohužel pozorujeme ostatní z břehu a máváme jim.

Některé výjimky se už osmělily. Vstoupily do vod obsahového marketingu připraveny na setkání se žraloky a piráty.

Velkou hvězdou minulé sezony tak byla společnost KPMG, která udělala facelift veškeré firemní komunikace a nastoupila s obsahovou strategií, novým magazínem Marwick a interním týmem pod vedením Romana Maca.

Mezi klasiky se řadí Čilichili, Vlastní cestou a téměř veškeré magazíny automobilek a mobilních operátorů. E.ON má nový fantastický blog o udržitelné budoucnosti a životě – EcoFuture.

Leckdo už začal uvažovat o tom, že je nutné mít uvnitř ve firmě manažera obsahu. Firmy začaly poptávat školení na jednotlivé sociální sítě, aby zvládly dobře svou komunikaci na LinkedInu, Instagramu a na dalších platformách.

Teď značky čeká řešení monetizace Pokémon Go. Nintendo jako marketingový mág už svoje sázky proměnilo v mohutný zisk a úspěch. Řada manažerů už nesurfuje s úsměvem na rtech, ale spíše se koupou, ne-li topí, protože udržet obsahovou komunikaci na deseti platformách dá zabrat i šampionům. Čekají se výkony, adaptace a neskutečně rychlá transformace přemýšlení a exekuce. Platí to nejen pro zadavatele, ale i pro agentury.

V zahraničí si velcí zadavatelé vytváří své produkce obsahu interně. Tento trend se ostatně dostává už i do českých firem a přichází na řadu konzultanti, kteří pomohou s tvorbou obsahové strategie.

Kdo to všechno zvládl na jedničku s hvězdičkou, a má navíc body za styl?

Kredit připisuji společnosti Le Premier: za to, jak našla díru na českém mediálním trhu, vytvořila fantastický blog Muži v Česku a čerstvě mu dala tištěnou podobu firemního magazínu. Vzniklo první nabité 124stránkové číslo od společnosti, která rozhodně netrpí korporátním rozpočtem, zato doručuje fantastickou kvalitu.

A tak s trochou šovinismu jako žena v marketingu říkám burberryovsky: Muži v Česku, prorsum (vpřed!).

Autorka je ředitelkou agentury Freya.

×

Léto 2016: Od brexitu k Varimportu

Starší článek

Výsledky soutěže Nejlepší herec v reklamě za červen 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Hornbach

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více