Ve volném čase táhne vzdělávání

25. 7. 2016 00:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tento týden se podíváme na to, jakým způsobem tráví volný čas česká on-line populace. Každému respondentovi se zobrazila sada výroků, u nichž měl vyznačit, do jaké míry ho dané tvrzení vystihuje.

Sedm lidí z deseti uvedlo, že volný čas prožívá nejčastěji doma. Neznamená to ovšem, že by oslovená populace nebyla aktivní. Přibližně dvě třetiny z nich tvrdí, že je vystihují výroky „Ve volném čase se rád/a vzdělávám v nejrůznějších oblastech“ a „Rád/a navštěvuji různé kulturní akce, jako je divadlo, kino, koncert nebo výstava“. Aktivnější v tomto směru jsou více ženy než muži a více lidé ve věku 18-24 let než ostatní věkové skupiny. Nicméně i ve skupině lidí 55-60 let každý druhý člověk uvedl, že jej výroky vystihují. Mladí do 35 let rovněž častěji než starší aktivněji hledají nové koníčky a aktivity a vídají se s přáteli nebo rádi navštěvují letní hudební festivaly. Starší naopak svůj volný čas častěji vyplní prací na zahradě.

Odpovědi respondentů jsou závislé také na velikosti obce, ve které respondent žije. Lidé z velkých měst tráví volný čas méně doma, rádi se vzdělávají a chodí za zábavou.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.