Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

V Cannes je třeba pečlivě vybírat

Redakce MAM11. 7. 20169. 7. 2019

Vyhlášené letovisko Cannes nás uvítalo svou promenádou s pěti turisty na jeden metr čtvereční. Přijeli jsme na Cannes Lions, mistrovství světa v reklamě, které doplňují dva paláce plné přednášek, rozhovorů, prezentací ze světa tvorby a komunikace. Pastva pro kreativcovu duši. Statečně jsme se snažili jít na každou zajímavou přednášku. Jenže jména velkých agentur se neukázala být jasnou zárukou.

Jako ve všem, i tady platí, že je to “od kusu různý”, že jde hlavně o konkrétní jméno a příběh. Že ne každý je mistrem storytellingu, který je leitmotivem zdejšího festivalu. Postupně jsme zjistili, že neschopnost bilokace nám bránila, abychom slyšeli vše, co bychom slyšet chtěli. Rychlopalné přednášky profíků z reklamní branže měly ráži 45 minut a na pódiích začínaly v každou celou hodinu. Prokládané byly rozhovory se známými admeny a tvůrci filmů, které byly osvěžením a často i humornou vsuvkou.

Témata byla různá, ale většina se nějakým způsobem dotýkala tvorby, kreativního procesu, způsobu uvažování. A to byl jen program ve třech hlavních sálech. Jenže ve vedlejším paláci byla sekce Inovace, kde byly prezentovány startupové projekty, projekty s unikátním technologickým přístupem, s novým pojetím práce a řízení firmy. A k tomu samozřejmě galerie nadupaná pracemi přihlášenými do soutěže…

První den dva jsme to dávali na plno. Ale pokus o dosažení světového rekordu v přítomném vědomí jsme nakonec museli ukončit, mozky nám přestaly brát další informace a my jsme kolabovali směrem na pláž. A i tam jsme objevili novinku – tam, kde bývaly oázy filmových produkcí, nabízely místo k nádechu a výdechu sociální sítě. Vedle sebe zde měl pláže Facebook, YouTube a Twitter.

Takže řečníky mnohokrát opakovaná teorie o tom, že svět se neodvratně stává digitálním, datovým a sociálně síťovým, se potvrdila. Naštěstí barmanky neměly pouze virtuální podobu a ledová káva se dala pít, aniž bychom museli mít na očích VR brýle, jeden z hitů zdejších futuristů.

Až na pláži jsme si srovnali noty a z programu si vybrali méně, které je více. I tak jsme stále dostali slušnou nálož inspirace. A zároveň jsme zjistili, že moře je každým dnem teplejší, že víno je plné slunce a že holkám to tu dost sluší.

Po pěti dnech při odjezdu hýříme novými nápady, které přihlásíme příští rok do soutěže, a plně souzníme s claimem festivalu: Thank You Creativity!

Autor je creative group head agentury Wunderman.

×

1. Cannes: Sedm cen pro Y&R, zlato pro McCann

Starší článek

Cannes Predictions: Cena pro nejlépe tipujícího zůstává na domácí půdě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více