RWE mění identitu. Energetická společnost ponese od října název Innogy

11. 7. 2016 00:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina RWE bude od října používat nový název Innogy i nové logo. Stávající značku RWE bude nadále používat jen mateřská společnost RWE AG. Nový název vznikl složením anglických slov Innovation, Energy a Technology. Tuto slovní hříčku už v minulosti použila pro svoji společnost RWE Innogy, která se věnovala výhradně obnovitelným zdrojům energie. „Zpočátku jsme se usilovně snažili vymyslet nové jméno. Nakonec jsme však dospěli k závěru, že právě Innogy nejlépe vyvolává ty správné asociace. Tedy inovace a technologie v energetice. Bez inovací neexistuje technologický pokrok. A bez technologického pokroku nemůže existovat žádný udržitelný rozvoj moderní energetiky,“ řekl ke vzniku jména CEO Peter Terium.

Českou veřejnost seznámilo RWE s novou značkou na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech. „Chci ujistit všechny naše stávající zákazníky, že změny se jich nijak nedotknou,“ dodává šéf komunikace firmy v Česku Martin Chalupský. Českému RWE zůstane i šéf Martin Herrmann, který ale současně povýší na šéfa obchodu celé firmy.

Innogy chystá na září kampaň, ve které se nová značka podrobněji představí. „Náš byznys se čím dál více digitalizuje, je flexibilnější a plný inovací. Přesně takové je i naše nové logo. Dynamická značka, která hraje barvami, to není v energetice úplně obvyklé. I to nás bude do budoucna odlišovat od konkurence. Naše nové logo – íčko – je hravé a přizpůsobivé, takže dokáže komunikovat samo o sobě. Vyjádří třeba elektřinu, zemní plyn, větrníky nebo i silné pozitivní emoce,“ řekl Martin Herrmann.

Na sociálních sítích nové logo vzbudilo spíše humorné reakce a jejich uživatelé v něm vidí diametrálně odlišný symbol.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.