Prima se na podzim spolehne na prověřené formáty

25. 7. 2016 00:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televizní skupina Prima se ve své podzimní programové nabídce spolehne na prověřené formáty, přinese však i tři primetimové premiéry. Těmi budou kriminální seriál Mordparta, cyklus mikrokomedií Jetelín a česká verze devadesátkové soutěže Pevnost Boyard natáčená v originálních francouzských kulisách.

Na directmarketingové aktivity se ve skupině budou nově zaměřovat projekty Prima Direct a Prima Port, zatímco pod novou značkou Solootions bude Prima nabízet klientům „komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce“.

Na tiskové konferenci uvedené sloganem Čím víc, tím líp a konané v industriálních prostorách bývalé vysočanské ČKD to uvedl generální ředitel FTV Prima Marek Singer s tím, že Prima chce na podzim navázat na úspěchy první poloviny roku, kdy jí díky úspěšným novinkám i novým kanálům rostl počet diváků. Sledovanost v prime timu narostla meziročně na 22,44 % a její obchodní zastupitelství Media Club mělo v cílové skupině 15 až 69 let průměrný celodenní share 29,74 %.

V hlavních rolích osmi uzavřených epizod krimiseriálu Mordparta odehrávajícího se na oddělení všeobecné kriminalistiky úřadu justiční a kriminální policie v nejmenovaném krajském městě se představí Jiří Bartoška, Markéta Plánková, Pavel Batěk, Jiří Bábek a Vojta Kotek. V cyklu sousedských mikrokomedií Jetelín budou vystupovat Jitka Ježková, Jan Šťastný, Richard Genzer nebo Jiří Hána. V české verzi „klasické dobrodružné televizní soutěže“ Pevnost Boyard bude soutěžit vždy tým „známých osobností“, moderovat ji bude Libor Bouček, otce Fura ztělesní Jan Rosák.

„Nově“ Prima uvede i letitý seriál Chalupáři. Další opravdovou novinkou bude druhý původní krimiseriál Polda s Davidem Matáskem.

Na obrazovky se vrátí divácky oblíbené pořady, jako jsou seriály Ohnivý kuře a Přístav, Váš Prima receptář s Václavem Postráneckým, talk show Show Jana Krause nebo bulvární Top Star magazín.

A samozřejmě se bude zase hodně vařit, v čele se Zdeňkem Pohlreichem, který tiskovou konferenci ostatně – ale nijak oslnivě – moderoval.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.