Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Pečivo z bílé mouky stále vede

Redakce MAM25. 7. 20169. 7. 2019

Pečivo tvoří pravidelnou součást nákupního košíku pro 3/4 internetové populace a pouze necelé půl procento se jeho nákupu zcela vyhýbá. Nepřekvapí, že i pečivo častěji nakupují ženy. Téměř všichni spotřebitelé čas od času koupí i pečivo sladké, zhruba 2/3 nejméně jednou týdně.

Ačkoliv je bílé pečivo stále nejčastější volbou a 15 % dotázaných nakupuje výhradně tento druh, na scénu se dostávají i jiná – jako například pečivo celozrnné nebo bezlepkové. Po celozrnném pečivu vždy sáhne 7 % kupujících a dalších 45 % ho nakupuje často. Nejčastěji uváděnými důvody je prospěšnost pro zdraví a zažívání (“je to dietnější”) a lepší chuťové vlastnosti. Bezlepkové pečivo se těší mnohem menší oblibě, alespoň občas ho kupuje zhruba pětina, výhradně pouze necelá 2 %. Důvody jsou podobné jako u pečiva celozrnného – zdraví a chuť, navíc se přidávají také zdravotní problémy, ty uvádí téměř pětina kupujících tohoto druhu pečiva.

Kromě pečiva z nejvíce oblíbené mouky pšeničné kupujeme i pečivo žitné (23 % často) nebo z mouky špaldové (často 9 %).

Nejčastějším nákupním místem pečiva je supermarket, následuje přímo pekárna a dále jiné menší prodejny. Téměř 80 % kupujících je ochotných si za kvalitnější pečivo připlatit (častěji ženy a lidé s vysokoškolským vzděláním).

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Léto 2016: Od brexitu k Varimportu

Starší článek

Výsledky soutěže Nejlepší herec v reklamě za červen 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více